يه سلام عاشقانه براي عاشقا
نوشته شده توسط : sara jooon

يه سلام اول به خداي مهربون كه خالق اين دنيا و عاشقاست

و

بعد يه سلام به عشقم امير

و بعد هم يه سلام به همه دوستاني كه به اين وبلاگ سر ميزنن


 

روز اول شوخي شوخي عاشقت شدم

روز دوم آرام آرام دلبستت شدم

روز هاي بعد و بعدش ديدم ديوونت شدم

اما واقعا ميفهمم حالا اصلا نمي تونم ازت دل بكنم چون دوست دارم خيلي خيلي زياد!!!!

 

 

 

خدايا هممونو يكم به خودت نزديك تر كن

طعم عشق را به يادمان بياور

  و فاصله هارا به چشممان

  خدا  چقدر بزرگي و  چقدر مهربون

كه تنها مان نمي گذاري 

 





:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 14 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا در تاریخ : 1389/6/19/5 - - گفته است :
سلام سارا تو هم وبلاگ جالبی داری شما هم موفق باشی =DD@};-

/weblog/file/img/m.jpg
بهنام سپهر تبریز در تاریخ : 1389/6/18/4 - - گفته است :
سلام ابجیه گلم@};-
عزیزم وب سایتت بهترینههه امیدوارم شاد خشبخت بشی گلممم عزیزم وب من هم سر بزن چون نظر شما شرط برام امیدوارم سر زنده و شاد باشی گلمممممم@};-:);)=DD


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: